miércoles, 7 de mayo de 2008

Hector video

una prueba de videoclip :P

1 comentario:

Anónimo dijo...

H
E
L
O
U
!!!!!!!!!!!!!

soc yo una atra vega, osea SARA NEBOT MENEU, xke vos avia dit ke vos tornaria a firmar en el vidio de héctor, entonses vos tinc ke tornar a firmar, xke el atre comentari ya le enviat, entonses vos tinc ke firmar x obligacio xke meu as enviat tu(el tio) x el msn el blog, i aixo vols dir ke eu posat algo nou, entonses ps vos torne a firmar xke eu e posat en el comentari de baiz


weno e escrit mol ya, xo enrrollanme entoses ara vos vag a posar algo(nose lo ke)mes interesan ke es.......................................................................................................KE VULLC VORE A HÉCTOR!!!!!!!!

jijiji weno no era mol interesan, xke aixo ya se sap no, xo weno ps dona= eu e posat i au



weno men vag ke me enrrolle mol i ara son les 14:40 osea, ke men vag ya casi!!!!!!!!!!





www.metroflog.com/sara_dcs






adios oskieromuxoooooo.........*



a, soc SARA NEBOT MENEU, ya se ke eu e posat dal, xo me abellis escriure jsjsjs xo vag a envialo ya xke nose ke posar osea ke..................



aDew oskieromuxo!!!!!!!!!!!!!